sobota, 7 maja 2011

miesiąc.

Minął miesiąc. ja pierdole?

To zabawne wmawiać sobie, że Cię nie kocham. boję się pająków, węży, utraty bliskich. i miłości. bycia szczęśliwym? być może. wmawiam sobie, że wmówiłam sobie miłość do Ciebie. żałosne. wiesz... kilka dni temu, na wagarach, kiedy dowiedziałam się, że ona kręci się koło Ciebie, cały świetny humor wyparował. 
- no ale dlaczego tak cię to denerwuje? - pytanie koleżanki. przez chwilę zaniemówiłam, gapiłam się na nią, a kiedy łzy napłynęły mi do oczu, szybko odwróciłam się w drugą stronę.
Wiesz. mogę śmiało powiedzieć, że jesteś najważniejszym facetem w moim życiu. 

Potoki mają swe łoża -
I mają granice morza
Dla swojej fali -
I góry, co toną w niebie,
Mają kres dany dla siebie,
Nie pójdą dalej!

Lecz serce, serce człowieka,
Wciąż w nieskończoność ucieka
Przez łzy, tęsknoty, męczarnie
I wierzy, że w swoim łonie
Przestrzeń i wieczność pochłonie


I niebo całe ogarnie.
 Asnyk Adam, Bez granic

1 . (czytaj/dodaj):

Adrianna pisze...

zapraszam na mojego bloga: lovelyskirt.blogspot.com nowa notka :)

Prześlij komentarz